Általános szállítási feltételek:

 

ÁRUFOGLALÁS / HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS



ÁRUFOGLALÁS

Amennyiben Nem igényled a házhoz szállítást a rendelés során a
"* ÁRUFOGLALÁS * A TERMÉKEKET ÜZLETÜNKBEN FOGOD ÁTVENNI !" lehetőséget válaszd ha, ha csak FOGLALNI szeretnél termékeket.

Ilyenkor természetesen nem kerül semmilyen egyéb költség felszámításra, a megjelenő összeg csak a göngyöleg díját fogja tartalmazni.

Fontos! A kifizetetlen és át nem vett rendelést csak 3 munkanapig tartjuk foglalásban! Ennél hosszabb időre, csak a már kifizetett (pl. banki előre utalás), illetve egyeztetés után és legalább 5 érvényes megrendeléssel rendelkező vásárlóink által küldött rendeléseket tudjuk félre tenni 3 napnál hosszabb időre, de maximum 10 munkanapig.




HÁZHOZSZÁLLÍTÁS JELENLEG SZÜNETEL!

A szállítást alvállalkozóval jelenleg:
- Vidékre , és FOXPOST,

- Budapest területén FOXPOST, és futárszolgálattal teljesítjük Magyarország területén.

Házhoz szállítást csak BANKI ELŐREUTALÁSSAL vállaljuk, melyhez díjbekérőt küldünk!

A címadatoknál az Ország megadásánál Fontos, hogy a megfelelő régiót válaszd a helyes szállítási díjkalkuláció érdekében pl.:

 - Budapesti szállítási címnél: BUDAPESTI SZÁLLÍTÁSI ZÓNA (Magyarország)

 - Vidéki szállítási címnél: VIDÉKI SZÁLLÍTÁSI ZÓNA (Magyarország)

(Fenntartjuk a jogot, hogy a helytelenül megadott szállítási címből adódó költségeinket megrendelő felé továbbhárítsuk, illetve a regisztrációs adatoknál a hibás szállítási zónát átjavítsuk, valamint a szállítási a webáruház által számolt szállítási díjat különleges esetekben felülbíráljuk, melyről árajánlatot küldünk.)

Szállítás címként célszerű olyan címet megadnod ahol napközben elérhető vagy, illetve olyan személy címét megadni szállítási címként, aki napközben a megadott címen tartózkodik. Lehetőséged van a "FIÓKOM" - "Címeim" menüpont alatt akár több címet is megadnod és rendelésed során a legmegfelelőbbet kiválasztanod.


ÉRTÉKHATÁR-SÚLYHATÁR

Webáruházunkban a házhoz szállítással, vagy csomagpontra történő futárszolgálattal rögzített rendeléseket csak Bruttó 9.000 Ft felett és 3-40 kg között lehet leadni.
A 50.000 Ft, illetve 40 Kg feletti kiszállítások előtt telefonon vagy email-ben egyeztetünk a várható szállítás díjakról és feltételekről.

Ezen paraméterek felett a rendszer csak személyes átvételt , FOGLALÁST ajánl fel üzletünkben.

Amennyiben a feltüntetett súly, illetve Ft érték felett szeretnél házhoz szállítást kérni, jelezd ügyfélszolgálatunk felé a 460-0041-es telefonszámon vagy e-mailben.

SZÁLLÍTÁSI DÍJAK:



Az aktuális szállítási díjakat ide kattintva tudod megtekinteni!

Fontos! A szállítási díjakat webáruházunk a rendelés feladása során a betétdíjjal összevonva számolja és a kettő összegét mutatja.
A webáruház által a rendelés során számolt és a "Szállítási díjak" oldalon megadott összegek tájékoztató jellegűek!
A szállítási díjat a rendelt termékek jellege, térfogat súly aránya alapján számítjuk ki.
A pontos fizetendő díjat a díjbekérő tartalmazza.

A TNT/FEDEX a céges címre, üzletbe, irodába, recepcióra történő szállítás során kedvezőbb díjakat alkalmaz, ezért javasoljuk (amennyiben lehetőség van rá, költségcsökkentés végett ilyen helyre kérni a csomagot. (Ez lehet akár virágbolt, gyógyszertár, bármi csak ne legyen magánlakás)

SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐ

A rendelt finomságokat a díjbekérőn szereplő összeg beérkeztét követő 2-5 munkanapon belül kapod meg amennyiben a rendelt termékekből minden raktáron van. A webáruházban a terméklapon közölt készletmennyiségek csak megközelítő értékűek és nem frissülnek azonnal.

A házhoz szállítást jelenleg csak Magyarország területén teljesítjük.

A kiszállítás idő intervalluma (d.e. vagy d.u.) függ attól, hogy melyik településen laksz. Érdemes rendelés leadása előtt erről a TNT ügyfélszolgálatán tájékozódni.

TNT ügyfélszolgálat telefonszáma: 06 40 31 31 31

 

NYOMON KÖVETÉS

Miután a rendelt termékeket becsomagoltuk és a szállító cég rendszerébe rögzítettük adataidat, küldenek részedre egy e-mail-t ahol a megadott linken illetve a kapott csomagszám alapján a szállító rendszerében tudsz csomagod pillanatnyi státuszáról informálódni.

KÁRTÉRÍTÉS

 Mindent elkövetünk, hogy a rendelt, sérülékeny termékek  épségben érjenek a szállítási címre, ezért a lehetőségekhez mérten a legnagyobb gondossággal készítjük fel csomagjainkat.
Tekintve, hogy szállító a törékeny termékekre nem vállal felelősséget, így a  Compserv 95 Bt. mint a Webáruház üzemeltetője sem tud az üveg poharakra, palackozott üveges és egyéb törékeny termékekre törésgaranciát vállalni.
A szállításkori sérülésekből és késedelmekből adódó mindennemű kárigényéről  megrendelő az összeg átutalásával a termék kifizetésével lemond.
A szállítást végző cég képviselőjétől át nem vett, illetve visszautasított csomag esetén a visszatérítendő összegből levonjuk a felmerült költségeket pl. szállítás és banki költségek, valamint az értékesíthetetlen (pl. bontott, törött) termékek értékét.

Ez alól kivétel:

  • amikor saját futárral / gépjárművel szállítjuk ki a rendelt tételeket. pl. Budapesten vagy könyékén.

  • amikor megrendelő nem azt kapja amit rendelt, vagy bizonyíthatóan mi felejthettünk ki valamit a csomagoláskor és emiatt hiányzik termék a rendelt tételekhez képest.

Átvételkor feltétlenül győződj meg a csomag sértetlenségéről. Amennyiben bontott, hiányos, vetess fel jegyzőkönyvet szállító képviselőjével.


Általános fizetési feltételek:

 

 WEBÁRUHÁZUNKBAN

 Webáruházunkban történő vásárláskor kétféle fizetési lehetőséget ajánl fel a rendszer, melyeket a kosár alatti "Fizetés" gomb megnyomása után tudsz kiválasztani.

 - Banki utalás Ebben az esetben a rendelt termékek ellenértékét bankszámlánkra történő utalással egyenlíted ki. Amikor számlánkra érkezik a szükséges összeg,  rendelésed "Fizetés elfogadva"  státuszba kerül. Helyszíni (üzletünkben) átvételnél "Átvehető a rendelt termék" státuszba kerül és nyitva tartási időnkben bármikor átveheted a rendelt termékeket. Házhoz szállítás esetén "Szállítónak átadva" státusz után indítjuk a kiszállítást.

 - Készpénz fizetés átvételkor Ebben az esetben készpénzzel vagy bankkártyával tudsz fizetni, üzletünkben.

 

 

ÜZLETÜNKBEN (1149 Budapest, Nagy Lajos király útja 168.)

  Üzletünkben az alábbi Fizetési módokra van lehetőség:

Készpénz (Ft)
Magyar Forintban tudod kifizetni a vásárlásod összegét.

Bankkártya  (2000 Ft felett lehetőség van üzletünkben Bankkártyás fizetésre is. Ezen összeg alatti vásárlás esetén kp.-s vagy azonnali online utalásos fizetést biztosítunk a jogszabálynak megfelelően!)

Az alábbi kártyatípusokat tudjuk elfogadni:

 

 Elfogadható bankkártyák


Természetesen üzletünkben nem csak előre foglalt termékek vásárlására van lehetőség, hanem bőséges választékkal várjuk azon vásárlóinkat is, akik nem foglaltak webáruházunkban, vagy csak spontán tévednek be hozzánk.