Gyártók


 Általános szállítási feltételek:

 

ÁRUFOGLALÁS / HÁZHOZSZÁLLITÁS





ÁRUFOGLALÁS

Amennyiben Nem igényled a házhoz szállítást a rendelés során a
"* ÁRUFOGLALÁS * A TERMÉKEKET ÜZLETÜNKBEN FOGOD ÁTVENNI !" lehetőséget válaszd ha, ha csak FOGLALNI szeretnél termékeket.

Ilyenkor természetesen nem kerül semmilyen egyéb költség felszámításra, a megjelenő összeg csak a göngyöleg díját fogja tartalmazni.

Fontos! A kifizetetlen és át nem vett rendelést csak 3 munkanapig tartjuk foglalásban! Ennél hosszabb időre, csak a már kifizetett (pl. banki előre utalás), illetve egyeztetés után és legalább 5 érvényes megrendeléssel rendelkező vásárlóink által küldött rendeléseket tudjuk félre tenni 3 napnál hosszabb időre, de maximum 10 munkanapig.





HÁZHOZSZÁLLÍTÁS (SZÜNETEL)

A szállítást alvállalkozóval, vagy futárszolgálattal teljesítjük Magyarország területén.

TNT-s házhozszállítást csak BANKI ELŐREUTALÁSSAL vállaljuk, melyhez díjbekérőt küldünk!

A címadatoknál az Ország megadásánál Fontos, hogy a megfelelő régiót válaszd a pontos szállítási díjkalkuláció érdekében pl.:

Budapesti szállítási címnél: „BUDAPESTI SZÁLLÍTÁSI ZÓNA (Magyarország)

Vidéki szállítási címnél: „VIDÉKI SZÁLLÍTÁSI ZÓNA (Magyarország)

(Fenntartjuk a jogot, hogy a helytelenül megadott szállítási címből adódó költségeinket megrendelő felé továbbhárítsuk, illetve a regisztrációs adatoknál a hibás szállítási zónát átjavítsuk, valamint a szállítási a webáruház által számolt szállítási díjat különleges esetekben felülbíráljuk, melyről árajánlatot küldünk.)

Szállítás címként célszerű olyan címet megadnod ahol napközben elérhető vagy, illetve olyan személy címét megadni szállítási címként, aki napközben a megadott címen tartózkodik. Lehetőséged van a "FIÓKOM" - "Címeim" menüpont alatt akár több címet is megadnod és rendelésed során a legmegfelelőbbet kiválasztanod.
Fontos!
A rendelt termékek göngyöleg díját a rendszer a szállítási díjjal együtt tünteti fel!


ÉRTÉKHATÁR-SÚLYHATÁR

Webáruházunkban a TNT futárszolgálattal rendeléseket 3000 Ft felett és/vagy 5-40 kg között lehet leadni.
 A 50.000 Ft, illetve 40 Kg feletti kiszállítások előtt telefonon vagy emailben egyeztetünk a várható szállítás díjakról és feltételekről.

Ezen paraméterek felett a rendszer csak személyes átvételt , FOGLALÁST ajánl fel üzletünkben.

Amennyiben a feltüntetett súly, illetve Ft érték felett szeretnél házhoz szállítást kérni, jelezd ügyfélszolgálatunk felé a 460-0041-es telefonszámon vagy e-mailben.

Szállítási díjak.



SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐ

A rendelt finomságokat a díjbekérőn szereplő összeg beérkeztét követő 2-5 munkanapon belül kapod meg amennyiben a rendelt termékekből minden raktáron van. A webáruházban a terméklapon közölt készletmennyiségek csak megközelítő értékűek és nem frissülnek azonnal.

A házhoz szállítást jelenleg TNT (Országosan), illetve saját futárunk (csak Budapest területén) teljesíti.

A kiszállítás idő intervalluma (d.e. vagy d.u.) függ attól, hogy melyik településen laksz. Érdemes rendelés leadása előtt erről a TNT ügyfélszolgálatán tájékozódni.

TNT ügyfélszolgálat telefonszáma: 06 40 31 31 31



NYOMONKÖVETÉS

Miután a rendelt termékeket becsomagoltuk és a TNT rendszerébe rögzítettük adataidat, kapsz a TNT-től egy e-mail-t ahol a megadott linken tudsz pillanatnyi státuszáról informálódni.



KÁRTÉRÍTÉS

 

Mindent elkövetünk, hogy a rendelt, sérülékeny termékek  épségben érjenek a szállítási címre, ezért a lehetőségekhez mérten a legnagyobb gondossággal készítjük fel csomagjainkat.
Tekintve, hogy szállító a törékeny termékekre nem vállal felelősséget, így a  Compserv 95 Bt. mint a Webáruház üzemeltetője sem tud az üveg poharakra, palackozott üveges és egyéb törékeny termékekre törésgaranciát vállalni.
A szállításkori sérülésekből és késedelmekből adódó mindennemű káérigényéről  megrendelő az összeg átutalásával a termék kifizetésével lemond.
A TNT vagy harmadik fél képvislőjétől át nem vett illetve visszautasított csomag esetén a viszatérítendő összegből levonjuk a felmerült költségeket pl. szállítás és banki költségek, valamint az értékesíthetetlen (pl. bontott, törött) termékek értékét.


Ez alól kivétel:

  • amikor saját futárral / gépjárművel szállítjuk ki a rendelt tételeket. pl. Budapesten vagy könyékén.

  • amikor megrendelő nem azt kapja amit rendelt, vagy bizonyíthatóan mi felejthettünk ki valamit a csomagoláskor és emiatt hiányzik termék a rendelt tételekhez képest.

Átvételkor feltétlenül győződj meg a csomag sértetlenségéről. Amennyiben bontott, hiányos, vetess fel jegyzőkönyvet szállító képviselőjével.



Általános fizetési feltételek:

 

 

WEBÁRUHÁZUNKBAN

 

Webáruházunkban történő vásárláskor két féle fizetési lehetőséget ajánl fel a rendszer, melyeket a kosár alatti "Fizetés" gomb megnyomása után tudsz kiválasztani.

 



 

- Banki utalás

 

Ebben az esetben a rendelt termékek ellenértékét bankszámlánkra történő utalással egyenlíted ki. Amikor számlánkra érkezik a szükséges összeg,  rendelésed "Fizetés elfogadva"  státuszba kerül. Helyszíni (üzletünkben) átvételnél "Átvehető a rendelt termék" státuszba kerül és nyitva tartási időnkben bármikor átveheted a rendelt termékeket. Házhozszállítás esetén "Szállítónak átadva" státusz után indítjuk a kiszállítást.

 

- Készpénz fizetés átvételkor

 Ebben az esetben készpénzzel vagy 4000 FT felett bankkártyával tudsz fizetni, üzletünkben.

 

 

 

ÜZLETÜNKBEN

 

(1149 Budapest, Nagy Lajos király útja 168.)

 

Természetesen üzletünkban nem csak előre foglalt termékek vásárlására van lehetőség, hanem bőséges választékkal várjuk azon vásárlóinkat is, akik nem foglaltak webáruházunkban, vagy csak spontán tévednek be hozzánk.

 

 Üzletünkban az alábbi Fizetési módokra van lehetőség:

 

Készpénz (Ft)

 

Magyar Forintban tudod kifizetni a vásárlásod összegét.

 

Bankkártya

 

4000 FT felett lehetőség van üzletünkben Bankkártyás fizetésre is. Az alábbi kártyatípusokat tudjuk elfogadni:

 

 Elfogadható bankkártyák


Kosár  

A kosár üres

Betétdíj 0 Ft
Összesen 0 Ft

Az árak az Áfát tartalmazzák

Fizetés

Hírlevél

Hírlevelek